FAQ - Veelgestelde vragen

 

Bestellen

Via het hoofdmenu kun je gemakkelijk door de website navigeren. Beweeg je muis over de tabs en zie per categorie welke onderwerpen hieronder vallen. Je kunt op deze manier gemakkelijk shoppen per woonstijl, per materiaal en per vorm. Vanuit deze subcategorieën kun je weer verder navigeren door onze website. Ben je specifiek op zoek naar een stoel, dan kun je dit invullen in de zoekbalk boven aan de pagina. Bijvoorbeeld als je op zoek bent naar een specifiek merk. Onder de menu-knop Aanbiedingen vind je de speciale aanbiedingen en de laatste acties. Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je het gewenste aantal. Daarna leg je het artikel in je winkelmand. Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Je krijgt nu een overzicht met alle artikelen die op dat moment in je winkelmand zitten. Je kunt deze desgewenst nog wijzigen. Ben je tevreden met de inhoud van je winkelmand, dan kun je gaan afrekenen en door naar betalen.
Nee, het plaatsen van artikelen in je winkelmand betekent geen reservering van de artikelen. Pas wanneer je bestelling is afgerond, ben je verzekerd van de artikelen.
Zodra de bestelling bij ons binnen is, krijg je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat aangegeven wanneer jij jouw bestelling kunt verwachten. Binnen enkele dagen ontvang je per mail of per telefoon meer informatie over de levering van de nieuwe stoelen.
Tussen het moment van bestellen en het ontvangen van een bevestigingsmail kan enkele minuten zitten. Heb je na 10 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen, controleer dan of deze niet bij de spam e-mails terecht is gekomen. Als dat ook niet zo is, neem dan contact op met onze klantenservice: 088-7863536 of via het contactformulier.
Over het algemeen geldt op ALLEeetkamerstoelen.nl een minimum van 1 stoel, tenzij anders vermeldt. Sommige stoelen worden slechts per 2 stuks geleverd aangezien deze vanuit de fabriek per 2 verpakt worden. Dit wordt aangegeven bij de productinformatie.
Sommige eetkamerstoelen wel, sommige niet, dit staat altijd vermeldt bij de productinformatie. In het geval van zelfmontage leveren wij altijd een zeer duidelijke en complete instructie mee. Over het algemeen heb je je eetkamerstoelen binnen een handomdraai in gebruik. Neem gerust contact op als je er zelf niet uitkomt.
Ja, alle prijzen van de producten die via ALLEeetkamerstoelen.nl verkocht worden, staan inclusief BTW op de website vermeld.

 

Betalen

Op ALLEeetkamerstoelen.nl betaal je veilig middels Ideal, bankoverschrijving of achteraf per bank. Volg de link voor uitgebreide uitleg over de betalingsmethoden: Betalingsmethoden 

 

Bezorgen

ALLEeetkamerstoelen.nl werkt samen met verschillende producenten en leveranciers, waardoor de levertijd van producten wat kan verschillen. Je bestelling wordt normaliter al binnen 3 werkdagen verstuurd, in sommige gevallen al de volgende dag. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan word je geïnformeerd over de exacte levertijd. Indicaties van de levertijd (op voorraad of levertijd) staan per product bij de productinformatie op de website vermeld. In sommige gevallen wordt er geleverd met een eigen leverdienst, hierbij spreken we met jou telefonisch een levertijd af. In andere gevallen worden de stoelen geleverd door POSTNL of DHL, je ontvangt dan altijd een track & trace code om de bezorging te volgen.
ALLEeetkamerstoelen.nl is een webwinkel en werkt uitsluitend online. Om de prijs zo laag mogelijk voor je te houden worden de stoelen doorgaans direct vanuit de fabriek bij jou thuis afgeleverd. Afhalen is dan ook geen mogelijkheid.
Ja, alle stoelen worden ook gratis bezorgd in België.
ALLEeetkamerstoelen.nl brengt geen bezorgkosten in rekening.
Afhankelijk van de betreffende stoel en levertijd wordt er een afspraak gemaakt voor levering met de eigen bezorgdienst of worden de stoelen door DHL of POSTNL bij je thuis afgeleverd. Je ontvangt hiervan altijd duidelijke informatie per mail of telefoon, uiterlijk een dag van te voren.

 

Garantie

Zodra jij dezelfde stoel van hetzelfde merk ergens anders goedkoper hebt gevonden en ons de link hebt gemaild, zullen wij onze prijs voor jou aanpassen om jouw de beste deal te geven! Let op, dit geldt alleen bij dezelfde stoel van hetzelfde merk en voor een vaste prijs bij de andere aanbieder. Wij kunnen geen garantie geven bij tijdelijke kortingen en/of flashdeals.
De fabrieksgarantie op stoelen verschilt per stoel en is bij elke stoel aangegeven bij de productinformatie. Op ALLEeetkamerstoelen.nl geldt een minimale fabrieksgarantie van 1 jaar. Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice, wij proberen altijd met een gepaste oplossing te komen.
Wanneer de garantie is verlopen dan kan ALLEeetkamerstoelen.nl je een bedrijf adviseren die het probleem voor je kan oplossen. Helaas zijn de kosten in dit geval voor rekening van jou, als consument.

 

Retourneren

Wanneer er onverhoopt iets stuk of onvolledig is aan jouw bestelling zullen wij dat altijd snel en zonder enige meerkosten voor je verhelpen. Wil je de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren? Ook dat kan, ALLEeetkamerstoelen.nl haalt de stoelen weer bij je op en brengt slechts 20 euro in rekening voor de gemaakte transportkosten.
Neem direct contact op met onze klantenservice, wij lossen het op. ALLEeetkamerstoelen.nl streeft altijd naar een volledige en snelle bezorging van jouw producten. Mocht er toch onverhoopt iets missen, onvolledig zijn of defect dan doen wij er alles aan om dat zo spoedig mogelijk te herstellen. Daarbij zijn eventuele onkosten op onze eigen rekening.
Je kunt je bestelling retourneren d.m.v. het opsturen van het digitale retourformulier. Hierin geef je het artikelnummer, de aantallen en het ordernummer aan, dan kunnen wij de retourzending zo snel mogelijk verwerken. Je krijgt van ons een bevestiging van het retour. En er wordt contact met je opgenomen om een ophaaldatum vast te stellen.
Het retourneren of ruilen van een artikel is geen enkel probleem. Voor artikelen die via de webshop ALLEeetkamerstoelen.nl zijn gekocht gelden de volgende voorwaarden: a) De eventuele originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn. b) Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn. c) Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
Wanneer je een artikel retourneert, krijg je de aankoopwaarde van het artikel terug. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk en binnen de maximale termijn van 30 dagen na ontvangst van de goederen, teruggestort op jouw bankrekening.

 

Klachten

Via contact of via de klantenservice kom je terecht bij de klachtenafhandeling. Daar wijst het zich vanzelf wat je moet doen, zodat we je goed kunnen helpen.