Retourneren bij ALLEeetkamerstoelen.nl

ALLEeetkamerstoelen.nl levert alleen stoelen van betrouwbare fabrikanten met een hoog kwaliteitsniveau. Bestellingen worden binnen de afgesproken levertijd, volledig en ongebruikt bij jou thuisbezorgd. Is er toch onverhoopt iets mis met jouw bestelling of mist er bijvoorbeeld een onderdeel zoals een schroefje? Onze klantenservice helpt je direct en zorgt zo spoedig mogelijk voor een kosteloze oplossing.


Garantie

Op alle verschillende eetkamerstoelen geldt een garantie van minimaal een jaar. Mocht er dus in loop van tijd buiten jouw schuld om een defect voordoen, zullen wij direct zorgen voor vervanging.


Retourneren binnen 14 dagen

Op ALLEeetkamerstoelen.nl proberen we je zo goed mogelijk te informeren over elke stoel met behulp van duidelijke productfoto’s en uitgebreide productspecificaties. Het kan soms toch voorkomen dat stoelen eenmaal thuis neergezet bijvoorbeeld niet helemaal passen bij het de rest van het interieur. In dat geval kan je de stoelen binnen 14 dagen weer door ons op laten halen. Je krijgt dan je aankoopbedrag min een kleine vergoeding voor de levering van 20 euro binnen enkele dagen, nadat wij de stoel afgehaald hebben, teruggestort.

 



Vul hier het retourformulier in

 

 

 
 
 
 
Extra uitleg
Omdat wij vallen onder het Webshopkeurmerk en daar ook volledig aan blijven voldoen, melden wij, op hun verzoek aan hun leden, nog expliciet hun tekst die wij volledig onderschrijven:
‘’U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

'De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.’’